Телефони за поръчка:
0893/96 44 44

Количка

Гаранция за качество

Гаранционни Условия


1. Гаранционният срок е 24 месеца за gsm апарати и започва да тече от датата на закупуване на апарата. Гаранцията е валидна, ако по време на гаранционният срок стоката покаже дефект поради некачественни материали или неправилна изработка.
2. Гаранцията се признава от упълномощените сервизи само срещу представяне на настоящата гаранционна карта, попълнена четливо и съдържаща МОДЕЛ, ФАБРИЧЕН НОМЕР, ИМЕ НА ПРОДАВАЧА, ПЕЧАТА МУ И ДАТАТА НА ПОКУПКАТА. Дефектиралата стока се представя в оригиналната си опаковка.
3. При получаване на стоката се сравняват фабричния номер на апарата и същият изписан на гаранционната карта, тества се и проверява за козметични, фабрични и механични дефекти. При наличието на такива клиентът има право да върне дефектиралата стока в оригиналната си опаковка до 3 работни дни. След този срок гаранцията не важи за:
- козметични дефекти на корпуса и клавиатурата;
- акумулаторни батерии и зарядно устройство;
- антена, аксесоари и допълнителни принадлежности;
- мултимедийна карта;
- USB кабел в случайте,когато е в комплекта;
- Хендсфрии в случайте,когато е в комплекта;
- Дисплей;
- тъч скрийн;
4. Гаранцията е валидна на територията на Република България.
5. Гаранционно обслужване може да бъде отказано в следните случаи:
- когато има несъответствие м/у данните в документите и самата стока, опит за подправяне на гаранционната карта, следи от отлепяне на стикера с фабричен номер, опит за неоторизирана намеса;
- когато не са спазени условията за експлоатация, монтаж, съхранение и транспорт;
- когато повредата е причинена поради неправилна употреба: сътресение, удар, механични или ел. претоварвания, неизправности в захранващата мрежа, намокряне, проникване на влага, природни бедствия /гръмотевици, наводнения, пожар/ зареждане със зарядни устройства от друг тип или закупени от други фирми, както и други външни въздействия.
6. Максималният срок за поправка на дефектирала стока е 30 РАБОТНИ дни , като куриерската услуга в едната посока е за сметка на клиента.
- Доставка:
- Плащане:
- Връщане и рекламации:
Доставката на всички продукти се извършва чрез куриерска фирма Speedy.
Цената за доставка е 6.95 лв. за цялата страна.
Плащането се осъществява с наложен платеж при получаване на стоката от куриера.
Рекламации се приемат в 7 дневен срок след покупката.
При рекламация клиента връща стоката в оригиналната си опаковка и не нарушен търговски вид.
Връщането на стоката се осъществява чрез куриерска фирма Спиди, като клиента заплаща всички разходи по транспорта.

    Отказ на поръчка:


     Клиента има право да се откаже от подадената заявка за поръчка в рамките на 24 часа от датата на подаването и, като уведоми за това действие по Email или служебните телефони.
     Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка да се откаже от сключения договор в срок от  7 работни дни, считано от датата на получаване на стоката.
     Ако потребителят се откаже в указания срок, следва да уведоми продавача и да върне стоката в нейната оригинална опаковка, с оригиналните етикети, без индикации, че стоката е била употребявана, без да е повредена или третирана по какъвто и да било начин /пране, гладене и др./ и при всички други условия по член 55 от Закона за защита на потребителя.
В срок от 7 работни дни клиентът има право да върне стоката по чл. 52, т.7 на Закона за Защита на Потребителя, ако е неувредена, неразпечатана, неползвана, с ненарушена опаковка. Цената е валидна за деня на поръчката, съгл. разпоредбите на чл. 52, т. 8 от Закона за Защита на Потребителя.

Разноските по връщането на стоката са за сметка на купувача!

Права и задължения на Клиента

     Клиентът е длъжен да посочи валиден телефон, Email адрес както и адрес за доставка. Също така да не подава фиктивни или невалидни заявки, да посочи точен адрес за доставка, Email адрес за кореспонденция и телефон за връзка.

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някои от следните причини:
1. Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок и ще ви уведомим за срока, в който ще можем да Ви доставим поръчаната стока.
2. Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка;
3. Липса на телефон за контакт с потребителя;
4. Липса на e-mail за контакт с потребителя;
5. На посочения адрес не е имало лице, което да приеме доставката;
При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи са за наша сметка. Във всички останали случаи допълнителни разноски по последващо изпращане на пратката ще бъдат за Ваша сметка.
    За нас:
Онлайн мaгазин за мoбилни тeлефони и аксeсоари.
- Ние целим да постигнем най-доброто обслужване на клиенти, отлични цени и бързи доставки.
   Кaчествено обслужване:

- Екипа на Mshop.bg може да се похвали с перфектно обслужване на клиентите си.
- Винаги внимателни и услужливи към всеки клиент, стараем се да помогнем във всяка една възникнала ситуация.
- Осигуряваме качествено и бързо обслужване - всички стоки се изпращат веднага при поръчка и се получават от клиента още на другия ден.

 

Цените на всички предлагани артикули са крайни и се отнасят и важат, само за деня на онлайн заявката, като са съобразени с чл.52, ал.1, т.8 от ЗЗП!

 

Онлайн магазин www.Msop.bg е собственост на " ЕМ ШОП " ЕООД
 

            	            
Изработка и поддръжка: Rocket Studio